Fredag igen då . Jisses vad det går fort!

Se här sicken snyggo till häst! Min lilla charmknutte. Idag blev det en liten tur i ridhuset och i skogen! Imon får han vila . Marie (stallchefen) hängde med på sitt sto (Elektra) Varmt väder idag med! Klibbigt. Hravade ridhus underlaget oxå ! Tycker stallet är bannemig toppen ! Därför bor jag där så ofta man gör nåt intensivt sen tar man en paus och tjötar med folket! Fick våra Volvo idag så nu äntligen har jag en fyrhjulsdriven bil. Hurra! Nu kan det börja snöa för jag e beredd! Bmwn var skit vid vinter underlaget!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Står han snett? Ser oliksidig ut? eller är det en synvilla?

2011-08-27 @ 01:28:10
Postat av: Yvonne

ne han är inte oliksidig . både veterinär och massör har kollat detta 3 ggr så han står snett.

2011-08-28 @ 11:36:27
URL: http://www.nogg.se/yvonneemanuelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0