3advent med en Kjelle träning

Kl 09.00 var det dags för ännu ett pass med hästen Bastard för vår super duktiga ridlärare Kjell- Arne. Idag var det jag och stefan som var med  och kämpade så duktigt. Han var helt otrolig idag min älskade häst så roligt det var att rida . Halvhalterna gick som smort . Skänkelvikningarna bättre . Men så kom den förgjorda Galoppen då jag ej har hittat rythmen så han saktade av när jag fisåkte lite med honom jajajajaja skall träna och kämpa.
men så mycket AHAAAA upplevelse jag fick jag av denna fyrbenta varelse.
Annars så har helgen flytit på som bara den . Varit i fredags på julbord med jobbet på Åhaga i
Borås  , Väldigt roligt . nu ikväll så blir det att åka tillbaka vid 18 tiden och ta lille Baggen.
Ha en goe 3 advent !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0