4 advent och ännu en träningspass för den bästa mannen!

Ännu en träningspass avverkad för Kjell - Arne Johnsson . Så roligt att rida .
Men har mycket kvar att kämpa med . Rythmen i galoppen .  är nu mitt stora problem. Räcker att jag lyfter ena handen så bryter han av . Så där måste vi träna . Och min sits . Lutar lite väl mycket frammåt . Men skam den som ger sig . Träna Träna och åter träna . Skall fixa detta . Måste nog börja kondis träna mig oxå .
Orkar inte hålla honom i galoppen så nu måste det bli andra bullar med min kondition.
I jul helgen skall vi ha 3 dagars träning För Kjell- Arne . Jisses jag lääängtar dit. Kommer inte att hoppa men  jag tar dressyrpassen istället.
Så roligt detta skall bli . Det kommer en massa tjejer från Vaggeryd- Skillingaryd och tränar med oss.
Då kommer kameran fram . Bild bevis kommer senare under  veckorna!
Ha en goe söndag ! Snart Jul !
Och lite ledigt !

Kommentarer
Postat av: Frida-bebis på jäsning ♥

Träning ger färdighet sägs det ju så det är bara att kämpa på som sagt ;) det kommer du klara galant om någon vecka.



Va skoj med 3 dagars träning nu i jul! Låter jätte skoj ju! Och roligt att det kommer lite annat folk med!



Ha en go söndag kväll nu!

Kram kram

2011-12-18 @ 16:06:22
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: C

Vad kul att få se bilder på den ihärdige Kjell!

2011-12-18 @ 17:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0