Fredags shopping i JKP

Idag tog vi med Victor till tjej shopping i Jönköping  på A6, IKEA och Charlies Häst & Hund .
Jisses vad trevlig kille inget gnäll att detta var tråkigt . Så Victor !!! du får hänga med en gång till
Nästa gång så provar vi klänning på dig istället för klacka skor.
Ja vad handlade vi :
Täcke- till mitt hjärta
spö- till mig
Hjälm - till Adina
Klockor  st- Bea
skor/stövlar- Mig.adina och Bea
shampo - mig
gardinstänger - Mig
bord- Bea
kaffekoppar- oss
skoförvarings grejs - oss
förvaringskorgar- Bea
barnen köpte givetvis en herrans massa kläder oxå.
Jo nu skall jag spara till min favorit hjälm på Charlies bara 5000 kr kostar den och var så nära att köpa den hade inte flickorna mina bromsat mig så hade den varit min.
men sitter och gnager i mitt huvud att jag skall ta me fanken ha den ursnygga hjäölmen . Svart läder och bruntplast . SKIT SNYGG !!!
Vid 18 tiden så åkte jag till stallet och kollade på Bastard om han var halt . Nepp men en aning. Jag tömkörde honom i 20 min.
Han e underbar kille !
Kramelikram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Svar: Ja det hoppas jag verkligen hoppas ditt år med din Bastard blir minst lika bra! (:

2011-12-30 @ 23:14:00
URL: http://agnessan.blogg.se/
Postat av: PERNILLA

GOTT NYTT ÅR på er allihop, vi ses snart.

och du vännen, köp hjälmen det är du värd. // kram PERNILLA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0