Tisd-onsdag

Tisdag så vart det stallet hele kvällen . Dressyrtömkörde Bastard . Han gick så himla bra . Fick honom i form i både traven och i skritten. Underbart . Jag tömkörde honom mycket för ett år sen när han var skadad . Eller innan operationen . Och nu trillar allt på plats . Sen tog jag Bag In Box och longerade honom. Efter så drog jag ner Disney och Sambucca . Stefan och Marie unghästar.

Onsdag - Blev  ingen stall alls . Jag bara va tvungen att jobba över . Ser för jävligt ut på jobbet . Har tre mans jobb att ta hand om nu. så detta var en väl behövligt arbete i lugn och ro !
Och skall upp tidigt imon bitti och fortsätta igen!
Hatar när folk e så ini förbannat slöa på jobbet . grrrrr!
Fan tjötar och dricker kaffe medans en annan stirrar för fullt !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch stackare som behöver ta hand om andras arbete med... Du får ta i med hårdhandskarna Yvonne ;)



Tack idag har jag varit hemma och grejat bara och sen kom mamma förbi på lite kvällsmat/fika och nu slappas det här i stugan hihi.

Ne usch man vill ju inte ha havandeskaps förgiftning men det tror jag inte är något nu när allt såg bra ut, magen hade ju inte växt men hon sa att bebis har borrat ner sig så nu att de är därför det där måttet inte alltid följer kurvan.



Ha en mysig kväll nu ;) Kraaam



2011-12-14 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0