tisdag-onsdag

Igår Tisdag så hade givetvis Hjärtat tappat en framsko så jag tjötade på Sofie att hon skulle rida på Bastard . Så att inte tunga jag gör så att han får nåt i fram benet.  Så Sofie hade lite skritt hoppning och galopp övningar på honom. ( Jag mockade åt henne ) Sen tog jag in Bag In Box och longerade honom på bommar så duktig han har blivit . Inte rädd för dem alls !
Etfer Baggen så tog jag ner Disney och gjorde samma sak. Lite små fjollig först men sen släppte detta  och allt gick bra.
ONSDAG så hängde Adina med till stallet och red Bastard medans jag mockade . idag fick baggisen stå. Imon blir det ingen dressyr träning då jag skall till Frisören och pimpa upp mitt hår till Fredagen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud vilken fin bild! :D

kram

2011-12-07 @ 22:29:35
URL: http://angelicasimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0