Träningsvärk

Träningsvärk i mitten av ryggen. Känns att man vill sträcka ut ryggen .  Överarmarna vill stretchas lite med. Så dressyrpasset igår gjorde susen på min arma kropp. Men det går över . !
Idag red Adina på Bastard med min dressyrsadel. Jag ville att hon skulle prova den så hon får känna lite av Bastards underbara steg,.adina tycker galoppen blev super skön ! Bra tyckte jag då kan hon galoppera och jag kör med min underbara trav på honom.
Imon är det min tur att rida på lile HJÄRTAT !
Då har väl träningsvärken lagt sig lite !
Snart jul ! Hurrey !
älskar julen då man kan sitta och umgås med nära och kära !!


Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Svar: Usch när det väl kommit är det svårt att få bort, men att variera mellan torrt och salva och blött & diskmedel brukar funka i längden (: Det blir ju lätt i all lera ;)

2011-12-20 @ 07:30:37
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0