Kärringen flög av

Ja ni hörde rätt . JAG FLÖG AV BASTARD  på dressyrlektionen. Mohahahahaha!!!!
Trodde inte detta va sant men där låg man . Och inte gjorde det ont . Jo landade på knäet men  lite skall man kanske tåla!
Ja kilona i kroppen kändes . Och min kära hjärtat till häst undrade säkert vad f-n gjorde jag där nere på marken.
Skulle ta en galoppfattning vi öppningen och dörren öppnades och in kom mina Goa Stallchefer och skulle titta på passet . Bastard kastade sig åt sidan och jag tappade balansen .
Boink där låg jag !!
Så nu blir det tårta  nästa torsdag .
så smaskigt !
Förutom avtrillningen så var passet roligt !
Imon blir det Baggens tur . Och jag har mockhelg!
Sen drar vi en kortis till stugan en sväng jag och jocke!
Dom har satt dit nya dörrar i ek. Och ny glasparti dörrar mot ute rummet sen har vi bara kvar Golvklinkert och skifferväggen .
Kommer att bli skit snyggt .
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0