Måndagen

Hittade en gammal bild på Beatrice och Sofia  (foderhästen Marie hade ett tag i Hagelstorp . ) Henne lånade vi av Marie då Jelly var dräktig , Sicken trevlig pålle Beatrice tyckte väldigt mycket om henne.
Idag var det en rackarns seg dag på jobbet. Började med att få skrapa rutorna . Åhh ! Så jobbigt. Glömde sätta på värmen i bilen. men vem visste att det skulle frysa efter den stormen som var igår.
nå väl ! det hade blåst rejält nere i Mellbystrand . Svärfar ringde och sa att ett antal stugor hade fått träd på sina stugor . Men vår hade klarat sig .
Efter jobbet trodde jag att vi hade utvecklingssamtal för Adina i skolan . Men som vanligt så hade jag tagit fel dag. Hahahaha Typiskt mig !
Åkte istället en sväng till stallchifen Marie på hennes jobb och vara lite social. Därefter en sväng till stallet.
Mockade och pötade lite idag ett par timmar DETTA ÄR BRA FÖR SJÄLEN !! MOCKA SKIIIIT !!
Hästen fick vila idag . Så imon skall jag eller Adina ta en tur på honom.

Då börjar den nya veckan  igen med storm steg . Stress på jobbet . sista datumet i november månad . Juhuuu !
Ha de gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0