Stallet hela dagen !

Idag så blev det stallet vid 11 tiden då tog Adina en ridtur på Bastard inne i ridhuset sen på utebanan och en tur i skogen . 3 Olika under lag fick Bastard gå på idag. Det tycket jag är jätte bra . Mjukt hårt och lagom . När Adina red ut i skogen så tog jag med mig Bag In Box så han fick gå med pappa . Bra att ha nån som dra igång det hela och skogs turer är bra för huvudet på en unghäst.
Väl färdiga så åkte vi till mor och far för en middag . Väl hemma 2 timmar så åkte jag tillbaka till stallet för att vi skulle ta tag i unghästarna igen . Tog in Baggen först sen Sambucca och till sist Disney. Stefan verkade Baggen och Sambucca först sen tog vi ner dom till ridhuset och lomgerade dem där med sadeln på först sen ner med stigbyglarna . och till sist Hoppade Stefan upp på Sambucca och red . Sen var det Baggens tur att bli riden efter det långa uppehället sen i maj månad . Jisses dom var ju super snälla. Alla tre unghästarna . Nu börjar det !
Tur jag har en Stefan i stallet som hjälper till . Och en Marie !
Nu blir det mys i soffab hele kvällen !
Imon är det min dressyr träning för Kjelle ihop med Marie . Roligt roligt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0