Seg Måndag !!!

Hittade en söt bild på Bag In Box . Här är han bara några dagar gammal. 2008 är fotot taget.
Idag var jag hos frissan .  Vi la i mörkbruna slingor i håret . Nu skall det få vila lite över vintern .
Jag har ju mössa hela tiden på huvudet. Har tänkt att göra en hår förlängning till sommar. så jag kan åka med min kära svarta Mustang i sommar och håret fladdrar fritt när man har ne cabbat.
Tror ni att jag klarar det ????
Att inte klippa mig kort  ( jag tvivlar på att jag klarar detta men vi få se)
Idag i stallet så orkade jag ej rida . Städade lite omkring mig . Hjälpte Stefan med Hösilaget till unghästarna . Sen tog vi upp de sist namnskyltarna samt  täckeshängarnenoch fyllde på slatstens hållarna. Upp med Baggens hink i boxen . På fredag så tar vi in dem från betet.
Så skönt att få pyssla me dem igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0