my horse <3

Njuter varje minut med honom. Han är helt underbar häst. Vad roligt det var att rida honom idag .
Märks att han har hållts igång . Även att flickorna rider mest på honom.
Han var så lätt idag . lilla Herren !
Adina red på Baggen  tillsammans med mig .
När jag hämtade Bastard så låg han ner i hagen . där satt jag med honom och gosade. Han ville ta en tupplur . Men tyvärr så fick jag dra upp honom. Stackarn ! Men vilken relation med honom. Så goe pålle. Han vill ofta lägga huvudet på min mage och att man skall klia honom bakom  öronen och nacken . Det är kärlek det. Han luktar ofta mig i ansiktet oxå. Åhh jag smälter.
Imon onsdag och det blir flickornas tur att rida .
på båda grabbarna !
Men fifanken vad kallt det är på morgonen. iuuuu !!!

Kommentarer
Postat av: mathilda håkansson

TACK! <3 Nej det är mitt egna hår, det växer som bara den :D

2012-04-03 @ 23:13:35
URL: http://mathildahakansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0