Påsken kom och gick.

Skärtorsdagen så bar det iväg till Stugan . På kvällen hälsade min gamla kompis Camilla och hennes kille en sväng. Fanken vi slutade att partajjja kl 4.30 jisses . Fredagen var så ini bövelen seg . Nå väll den kom den oxå . Då hälsade Min jobbakompis Patrik S med familj . Då var det dags för lite dricka igen. Sen lugn Lördag äntligen . Jo jag bubblade i utomhus poolen fick upp vattnet till 42 grader jisses det var så varm att det sved i skinnet när jag hoppade i .  Korkade upp ännu en flaska skumpa . Livskvalite kan man säga.
Nu väl hemma så åkte vi till grabbarna i stallet och hälasde på dem Adina red på Bastard medans jag borstade en as sketig Baggen. Han e brun till färgen men fyfanken vad geggig han var.
Ja och dina transport tränade i lastning . Han gick in utan konstigheter . SUPER BRA !!!
Nu skall jag pimpa till mig och hälsa på En gammal vän Camilla som jag ej haft så bra kontakt med på sista tiden .
Imon så vill jag åka med till VMO så hoppas på en super fräsch morgon.
Ha det gött tills dess !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0