truleliduuuuuuuuuu

Idag har det varit en toppen dag och kväll.
Så super roligt.
Men vill gärna ha lite varmare och en sol tack .
Imon blir det ingen träning då vi skall på en liten tripp.
Men Adina skall hålla ställningen med hästarna . Glad att hon finns den lilla tösen.
puss lillan .
Beatrice är i Stockholm med klassen  och kommer nog på söndag . Jisses har ej ens kollat när hon kommer hem igen . sicken mamma man är . hahaha !
Idag tog jag in Bastard och borstade honom noggrant . Ja mest myste med mitt hjärta-.
Tror han fattar vad jag pratar om . Jag tyckte att han hade växt  så jag mätte honom igen . Uj han var bara 165 cm . Han hade ej växt  shit!!
Sen mätte vi Bag In Box han var nu 150 cm hög.
Så vi får se om han blir ponny eller häst.
måste nog mäta honom vid  4 års ålder . Är det nån där ute som vet om man MÅSTE mäta vid fyra årsålder .?????

Kram tillsvidare.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hihihi, känner igen det där. Har mätt Lucas ett antal gånger men han är inte ett skit högre för det men däremot kan dom kännas större pga att dom musklat upp halsen, rygg och rumpa. Lucas är och förblir 158 (,5 om han sträcker på sig) så det är väl bara att gilla läget. Är Baggen redan 150? Då lär det bli svårt att få honom till ponny.

2012-04-19 @ 09:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0