helgen kom och gick

Fredagen rasslade förbi. Var en stund i stallet och Marie och Stefan hade bröllopsdag . Så jag tyckte dom skulle låna våran Mustang och mysa rejält. Tvättade hennes bil när jag ändå hade den hemma. Sen Lördagen var det Western tävlingar i Hagelstorp jisses vad mycket transporter och folk. Kul att allt verkade fint . Bastard fick vila både fredagen och lördagen. Själv åkte jag till stugan , förbi givetvis klädbutiken Fashion i Laholm . Jag blir så sjuk när jag kommer dit . Hittade as snygga blusar och en klänning ! Ujujuj vad pimpad man ser ut i plaggen. Nå väl min lillebror lasse med familj kom och besökte oss i stugan . Söndag så bar det hemmåt med härliga Mustangen vilket glida väder jag fick. Häftiga omkörningar och solen sken. Asdina red på Bastard ikväll mot sk "trillingarna"
Som vanligt fick hästen damp förbi ridhuset och gjorde piruetter (ville bara ej ge sig iväg) sen fixade Adina detta ändå jaja hon kom fram till ca 500m så var det dags igen . Nu blev Adina förbannad . Och hästen började springa hemåt . Hon fick stopp på honom och hoppade av sen ledde hon förbi huset och kossorna samt dom förbannade taxarna som bara skäller på folket och hästarna.
Sen gick det super bra i skogen. Jag fattar ej varför han gör sådana idiot grejjer . Grrrrrrrrr!!!! Stefan sa tt han har varit lite dampig nu när han går själv i hagen. Därför så är det ju bra att han stimuleras varje dag. Tror jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0