Jisses vilken dålig uppdatering .

 Då skall vi se vad som hänt i veckan hmmm. 
Måndag: jobba - stallet. Adina red på Bastard . Jag åkte pulka med lille Jocken.
Tisdag: Jag red lite på Bastard på kvällen
 
Onsdag:  BEatrice red på Bastard . Riktigt rolig att se dom 2 tillsammans . Och att Bea rider då blir jag glader.
Torsdag : Adina hoppade på Bastard medans jag mockade i stallet-
Fredag : Fick hästen vila och jag åkte pulka med lille Jocke igen . herregud så roligt det är att åka pulka med denna lille grabben. Skrattar åt våra äventyr på dåliga backar som vi testar idag så testade i en så dålig lutning på backen så där satt jag stopp . Pulk jävlen rörde sig inte en millimeter framåt. hahahaha !!!
Men imon så skall det ju snöa säger dom på tvn vi vill ha mera snö så vi kan ta ut snöskotern till stallet och busa lite.
 Söta Sambucca i hagen med en massa snöis på skägget.
En gammal bild på Beatrice och Molly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0