detta hände för ett år sedan exact !


idag har det varit så segt. Orkade igentligen inte gå dom dära 20 minuterna med Bastard men jag tog och dressyrtömkörde honom istället . Han går så fint med det opererade benet nu . Måtte det gå vägen nu med allt.
min lille pärla! <3
En bild ifrån 2007 på Jelly och Bastard. Då hon var där i hagelstorp på betäckning.
9 Februari 2011 Länk vad händer?0 kommentar





Lite kul och läsa på min gamla blogg på vad som händ för ett år sedan. Ja Bastard  Hade vi ju opererat knäleden . Juste det !!  Tänk vad tiden går fort. Kan ju inget annat säga att man e nojjig på bakbenen nu. Kollar och studerar hela tiden  när han går. Men än så länge har det bara gått bra och hoppas vi får super närmaste åren.
ÄLSKAR den hästen mycket . Han e mitt barn. Inget får hända honom. Min porslins häst av guld !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0