Flickorna Emanuelsson

Idag gjorde vi inte ett skit med djuren mer än att jag mockade snabbt . Ikväll så blir det lugnt för mig . Skall tappa upp i bubbelpoolen (kan inte säga att man använder den flitigt) Och korka upp en flaska Rosé vin  sen lyssna på goe musik.
Imon så sticker jag och Adina en sväng mot VMO och kollar lite i affärer.
Sen skall flickorna rida ja på båda hästarna .
Fotot taget 2009 tror jag . ja den tiden då Bea blonderade sitt hår hela tiden.
Ha en goe Fredag
Detta hände för ett år sedan !
Kul och läsa tycker jag .

Ups ! idag kom det vita fjunet igen. När blir det vår då?
Stallet ikväll var det full rulljans mockade alla boxarna åt Marie/Stefan in fort med alla hästarna så dom hinner torka lite innan dressyr paset för Anneli Lloyd. 

Jessica och Linda red först kl 18 sen dags för Adina , Sofie och Marie. 
Jag fixade hösilaget undertiden och givetvis gosade med Baggen och Bastard.
Imon kommer Anna E och behandlar Bastard igen . Han ser fin ut med frågan e hur ser han ut när han travar?
Imon så sover vi över hos Stallchefen jag och Adina . Skall bli så mysigt !
Bag In Box på bilden
10 Februari 2011 Länk vad händer?0 kommentar

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Svar: Det ska jag ha och detsamma :)

Underbart väder ute idag så härligt att rida!



Fin bloggdesign, alltid roligt med något nytt ;)

2012-02-10 @ 20:50:46
URL: http://agnessan.blogg.se/
Postat av: mathilda

Ja, jag vill också ha vår! Tack för de fina kommentarerna på bloggen, blir så glad :) <3

2012-02-10 @ 23:41:33
URL: http://mathildahakansson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0