Kallt om ansiktet

Skulle behövt en sån häringa mössa idag . Shiiit vad kallt.
Man skall inte klaga men nu gör jag det.
Fingrarna e ju som isbitar.
Hjälper inte hurdana vantar man har nu. Och 2 par långfilsingar med termobraller.
Men snälla Adina red på Bastard idag . Du e underbar chey. Tack för hjälpen snuttan.
Bastard var lite pigg men det släpte ganska fort.
Dom går så bra ihopa.
Imon skall vi elda i stallet och grilla . Adina skulle ta en tur på Bastard oxå imon. Mycke skritt blir det nu men vad gör det hästen får ju gå.
Efter vistelsen i stallet så hade gubben min  satt på batsun . Gött och tina tår och fingrar.
Nu sitter man häroch slappar.

ha det !!! Ta på varma kläder om ni ger er ut.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja usch va kallt det är. Men de är så fint när solen skiner i de Skimmrar i snön.

Ha en goe helg du med.

Kraam

2012-02-04 @ 09:09:22
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Agnes Åberg

Svar: Tack det var roligt, ja jag blev lite orolig ett tag! Tålamod är viktigt, man måste lura honom- han bockar och tror att det är han som bestämmer men ändå är det jag liksom ;)

2012-02-05 @ 10:42:54
URL: http://agnesochfrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0