Bag In Box

Men Jisses !
Jag dressyrtömkörde Baggen helt själv idag . Han var så duktig och lugn. Hans första gång utan ledare.
Men bara i skritt gjorde vi det .
Gör inget han får ju lära sig att svänga mera . Bastard fick stå i dag så ingen ridning på Bastard . Får rida på honom imon istället.
Adina skall plugga. Tur vi kan dela på honom.
Se om jag hinner att dressyrtömköra Baggen imon med.
Eller så får Bea rida en sväng på honom . Han e grov nu men lite kort hals. Tycker väldigt mycket om honom så jag vet inte hur jag gör med han ännu.
Få se ........
Hahahahahaha jag tog in alla hästarna medans Sofie red ikväll . Jag lyckades att få in båda unghästarna Disney och Sambucca i samma  box . Hade lite problem att få ut Sambuccamedans jag höll i Disney. Tur Stefan kom hem och hjälpte till.
Fniss så det kan gå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0