En fyrbent Piggelin

Rackarns vad pigger hästen är . Man kan tro nån har gett räser mat te honom.
Eller står dom och häckar ute om dagarna och ibte busar alls . Visst gör nyklippningen en del men va fanken inte så här pigg pållen.
Benen är som trummpinnar. Ja man behöver ej sporrar på honom.
Adina red idag på honom. Sen resten av veckan har hon läxor då tar jag över . Nu får han bannemig gå på nåt sätt varje dag.
Sitter och tittar på idrottsgalan nu.
Idag var vi snabba i stallet. Jag har ju en förmåga att lata mig när jag är i Hagelstorp.
Måste ju vara ett bevis på att man trivs så mycket.
Verkar som att det blir bra väder i veckan.
Så snart e måndagen förbi oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0