Fredag den 13

Vilket flYt på jobbet idag .  Kom en 20 fot container lastbil och skulle hämta gods till Kina . Vi var 3 man som skulle palla in med pallar . Jisses kallar detta för team work ! Trodde denna dagen skulle bli hemsk. Fast visst den e ju inte slut ännu.
Snart åker vi till damen som skall sy upp Beas balklänning.
Sen bär det av till stallet igen. Idag hoppas jag att jag skall hinna med att rida på Bastard få se vad tiden blir.
Annars så får han stå idag med.
Har ganska möe att göra här hemma ser ut som fan här inne.
Har ju inte precis varit duktig på att städa inte .
Finns ju en lampa där ute som kallar sig för SOLEN inte bra ,nu syns allt damm :(
Ja jag vet att skänklen är för långt bak när jag gör skänkelvikning på BILDEN men so what !

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Svar: Ja det är så tråkigt att folk inte vågar stå för det dem säger... Hihi du och jag, haha :P Ja det är precis så det är det är ju inte kläderna som gör det utan ryttare som sitter på! "Vart är världen på väg" skrev hon den där, hm kanske till en mer o märkesfixerad värld, haah :P <3 Kram på dig också och tack för kommentaren ;)

2012-01-14 @ 11:14:43
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0