Löshoppning på schemat !

Bastard 135cm
Bag In Box 100cm
Morning Surprice 100 cm
Mr Blue 110 cm  C-Ponny

Idag var jag i stallet  vid 10 tiden . Vi skulle löshoppa hästarna . Vi startade med Baggen först sen Surprice och  till sist Mirre. Sen var det grilltajm.
Efter detta så tog Vi Bastard . Sambucca och Disney.
Adina har filmat alla . Och jag fotade endel . Fotona blev suddiga . Jajaja man kan inte få allt super bra. Men endel bilder har ni här .
Bag In Box . Morning Surprice (D-Ponny ,Liten häst 4 år TILL SALU)
sen har vi MR BLUE C-ponny oxå till salu . Han är tävlad  och placeringar i många hopptävlingar  Mirre som han kallas för är oxå till SALU.
Sambucca är ett halvblods sto 4 år oxå till salu.
henne fick jag ej bild på . Men film kommer imon.
sugna på dessa så ring mig 070870843 så medelar jag ägarnas telnr.


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha, tack :D

2012-01-22 @ 13:09:51
URL: http://beckasponny.blogspot.com
Postat av: Agnes Åberg

Svar: Tack det ska nog gå bra, får la krossa mina fördommar mot vantar och ta det för händerna spricker, hatar att rida med vantar - känns som man inte känner hästens mun på samma vis, haha :P

2012-02-01 @ 21:37:07
URL: http://agnesochfrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0