Tömkörning idag med !

Bastard tömkörde jag idag på Cavaletti bommar . Gick super duper . Fast ibland så blev det åt h-vete . Men klirrade det smidigt ändå. Jag hatar kylan kan fane mig inte rida med en massa termobraller . Så jAG tömkör nu i kylan !!!
Sofie red på Mr Blue oxå.
Beatrice red på Elektra oxå . Bea rider så ofta hon kan Hon jobbar på  2ställen efter skolan och ibland innan skolan. Sen är hon mycket barnvakt . ! Hon är en tjej som  har lätt för barn .
Styrketränar och pluggar . Därför hinns det inte med så mycket ridning nu !
Bara glad att hon vill hänga med  till stallet !


Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Svar: Hihi tack, ha de bra själv ;) <3 !

2012-01-24 @ 22:41:16
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0