Ujj Han kan ju hoppa !

Bastard sicken rackare han e.
Åkte efter jobbet till Granngården och hämta foder till pållarna. Sen mot stallet,
Jag och Sofie mockade lite skiiiit som vanligt.
Sen tog jag in mr Blue och Bastard . Vi skulle rida ihop lite.
Jag bad Stefan att hoppa med Bastard ett par språng.
Så jag red  först och värmde upp honom i min dressyrsadel. efter ca 45 min  Kom Stefan ner med Bastards hoppsadel. och han började hoppa lite lätt på sk " Fem och halvan"
Bastard lyfte benenoch taggade till tusen . Hindret var nog på 70 cm
sen höjde  vi steg för steg.
Så vi slutade på 1mm . Det är ganska bra tyckte Stefan, Bastard har ju aldrig hoppat högre höjder.
Så vi var nöjda , vi får börja lite lugnt.
Han har super kondis iallafall .
Sofie hoppade Mr Blue och sen Algol .

Kommentarer
Postat av: Frida- med bebis på jäsning ♥

Hahah nu är bebisen som en vattenmelon står de i appen men de tycker jag låter märkligt :D haha



Va skoj att det gick så bra att hoppa!



Nu ska jag strax sova lite ;) tycker den kan komma imorgon till oss den där bebisen :D



Natti natti Yvonne

Kram kram

2012-01-26 @ 21:58:38
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0