Adinas skolavslutning

Adinas trogna klass kompis sen lågstadiet .Nu skiljs dom åt . Jasmine.<3
Tjejgänget utanför kyrkan i Gnosjö.
Hela klassen
Och även jag var med på den sista skolavslutningen . Beatrice slutade för en vecka sen gymnasiet och skall ut på egna äventyr i Göteborg. och idag slutade Adina 9an och börjar till hösten i Gkc. Ja vart tar tiden vägen. Flickorna är inga små kottar längre.
Här står jag med kylbagen då jag var tvungen bara att ge lärarna champange efter 6 år arbete med mina flickor .
Beatrice och Felia hämtade Adina i Mustangen och mot Anderstorp för att fira avslutningen på konditoriet.
Adina lycklig. Ja på måndag får hon börja med sommarlovs arbetet. hehehe !
Idag blev det bara en kort stund i stallet . Klappade om Bastard . och sen hem.
Imon så skall han ridas .
Har ringt runt efter hö till hästarna i stallet och fick tag på hö. Jippiii !!
Vi har ju 3 hästar som ej går te helt på bete. Så lite gött om natten behöver dom.
Ha en go fredag alla läsare !!

Kommentarer
Postat av: Frida-Elliots mamma ♥

Åh va stora töserna blivit du ;)

Va ska Bea göra nu i Gbg då?



Fina ni var allihop på skolavslutningen med;)



Ja nu händer det saker för varje dag med Elliot haha så det är riktigt roligt och en spännande tid man har framför sig.

Med spinningen går det nog bra, kör lite hemma men måste träna ryggen mer för har ont i den lite till och från så kör lite styrka med här hemma.

Ska se om jag inte kan komma igång med lite pass framåt hösten för då hoppas jag att min rygg ska vara ok.



Hoppas ni hade en fin helg!

Kram kram

2012-06-17 @ 22:23:16
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Du ska vara stolt över din underbara dotter Yvonne, hon är helt fantastisk och jag är så otroligt glad att jag har henne! Bättre bästavän får man leta efter, kram! :)

2012-06-20 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0