Mys stund med Bastard

Jag red på Bastard ikväll. Och tränade på galoppombyte . Ibland så gick det super . Och ibland så gjorde jag fel kommandon  Hängde inte liksom med hela tiden.
Nu flyter det inte på med bytena utan jag gör  en kraftig halvhalt i mitten och sen byter vi.
Ja Nu kommer det MIDSOMMAR igen . Och det blir mina goda vänner . Kommer att vara 13 st i stugan så nu hoppas jag att vädret är där efter. Så man inte går i luven på varann.
Små grodorna små grodorna !!! Dags att leka igen. Tjohooo . In i dimman !
Tyckte Bag In Box fixade hoppningen bra med tanke på att han ej har hoppat mer än 2 skutt på kryss hindret . Så en stor klapp på halsen till den lille rackarn !
Så på söndag kommer han hem och där hemma fortsätter vi rida i 2 veckor till sen blir det grön bete för honom och vila !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0