Adina red Bastard Bag In Box !

BASTARD
BAG IN BOX
BASTARD
MR BLUE


Stallet hela dagen i eftermiddags . Adina red på Bastard i utebanan först sen red ut till skogen.
Undertiden så fixade jag Bag In Box efter ridningaen av Bastard så red hon Bag In Box oxå på ute banan . Börjar bli en riktig super ryttare lilltösen.
Och Baggen går bättre och bättre. Adina har ridit på Baggen nu 3 gånger denna veckan så detta kommer att bli kanonas.
Vet inte om jag vill sälja honom helt plötsligt.
Han eju så underbar kille den lille filuren.
Mockade stallet oxå åt Marie/Stefan iem.
herreguud så duktig jag e.
Imon skall jag till GARK och titta på Lokala tävlingar måste hejja lite på gänget. Jessi. Linda . AC  och Sara  Lycka till tjejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0