sorry

För den sega bloggningen. tisdags rann iväg . Vart en sväng och hämtade mat på granngården till mina små djur. Satt och myste med stallchefen +20 grader igår vad underbart härligt! Hästarna fick vila . Gick ut i hagen och borstade Bastard . Så mysigt.
Onsdagen kom och snart borta . Var på Sol & Hår och blekte bort E4an  skönt nu e man patina blond igen. Sen iväg till stallet Adina ville rida . Hon red på ute banan och hoppade lite lugnt med Bastard .

Sen hade vi fått fin besök av goa Pernilla med hennes flickor Rebecka och Cornelia . Åh vad jag tycker om dom. Så himla goa. Lättsamma människor . Kram till er !
Imon kommer Distriksveterinären till oss och skall plocka bort Baggens Vargtänder äntligen !
Så nu blir det bättre med bettet.
Och så har vi dressyrträning för Annelie Lloyd imon på kvällen . Det blir en himla farande fram och tillbaka.
Herregud snart har denna veckan dragit förbi igen. Min kropp har ej accepterat tidsomställningen ännu. Försov mig imorse Iuuu sicken panik man fick !k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0