Körde bal kortege i Jönköping

I onsdags så drog jag till Jönköping för att köra på Cindy Sävström ( Adinas ridlärarens dotter ) och Anton Berglund ( Ja Lasse Berglunds son ) . Vädret var på topp solsken och helt ok med värme . Man frös iallafall inte .
Stiliga var mitt par iallafall. Fanns så många varianter på klänningar vissa  kunde man ju undra hur dom tänkte. Endel passade i sina klänningar och endel skrattade jag åt ( Fats tyst inom mig ) Fnisssssss
Jönköpings kortege var ganska dålig tycker jag man skall åka  caravan  många bilar efter varandra. Så det kändes  lite så där . Vi hade en halv minut eller en minuts intervall till nästa bil släpptes med bal paren i bilarna.
Jaha om en vecka så är det Beatrices tur att  gå på balen . I gnosjö kör dom först runt i centrum sen släpper dom paren så dom får gå runt . Därefter åker dom iväg till Isabergs Höganloft där självaste festen hålls  för avgångseleverna !
Idag red Adina för Annelie Lloyd på Bastard . Gick så där men islutet när Adina var helt slut släppte Bastard och blev tillmötes gående . Va var det med honom idag då . En DÅLIG  dag eller ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0