Löshoppning i Öd hos Jessica

King                                                    äg Jessica Augrell
Bag In Box                          äg Jag
Pandora                                                 äg Linda Larsson
Tampas                                            äg Jessica Augrell
Athoz                                          äg Jessica el Alexandra Hoof
Så på fm var jag och fotade alla som lös hoppade i ÖD Ligger mella Nissafors och Gnosjö.
Sen där efter så åkte jag till stallet och red på Bastard en stund i solskenet kom pyttelite regn oxå . Men det var skönt . Bastard hade tappat en sko oxå IGEN !!!!!!!!!
så det var en lugn tempo och ingen skogsridning.
Fick en skabagge innanför bhn . jisses Panik utbröt det här . In i stallet och slängde av mig kläderna och letade efter baggen i bhn. Tur att ingen såg vad jag gjorde i stallet . Var ensam där tur det oxå . hahaha jag och insekter  !!!!

Kommentarer
Postat av: C

Fräna och häftiga bilder! Fint!

2012-05-23 @ 14:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0