torsdag - lördag

Våra japanska körsbärsträden blommar så vackert nere vid stugan nu !
Får inte nog att se på dem . Frukost ute och denna syn får man.
Och så ville flickorna fota lite så jag fick oxå stå modell hahaha .
Söta  Adina <3
Och ännu en söting ! Beatrice <3
Systrarna Emanuelsson
Jag och Jocke firade 26 år tillsammans den 17 Maj.
Hahaha inga snygga foton men jag bjuder på denna . Champange och jordgubbar i poolen som var 40 grader . Detta  är lite lyx när man kommer ner till stugan. Trivs så bra med detta. Även så fick jag lite solbränna denna dagen . Rö som en räka blev man .
Shoppade lite med flickorna på torsdagen . Hann med Hööks och kläd affärerna ,. Fast mest bikini till töserna blev det . Jo jag köpte själv en ny ridhjälm och ett par silverhandskar . Tror jag rider bättre med detta . Hahahaha .
Imon söndag så blir det en tur pass på  Bastard och lite jobba sen skall jag titta på Gradering  på lille stall grabben Joakim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0