fredag-lördag

Så i fredags så kom Daniel till stallet och skulle ge akupunktur till Bastard . Så när jag kom till stallet så hade Åsa dubbelbokat  så det kom en tandläkare och fixade Harveys tänder. Jag bad henne samtidigt att titta på Bastards mun oxå med munstegen .  Han hade inget märkvärdigt av hakar .Lite vass i högersidan på utsidan av käktänderna så hon fixade detta .
så hade han lite sår i vänster mungipa på insidan . 
Sen var det dags för Daniel att fixa med sina nålar på pållen .
Han var låst i vänster käke . och öm i högra manke samt höger sidan på rumpan.
nålarna satt i i ca 10 min. Sen rättade han till nacken och manken.
Idag red jag på honom och han gick super bra . Och la ej över tungan alls på bettet.
Hoppas Hoppas nu att detta var problemet på Bastard och hans tunga.
Igår kväll var vi på jobbet i Höganloft och åt julbord . Så himla Göttt!
Få se imon om det blir dressyrträning för Kjelle. 
 nu tv och en massa gott snacks !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0