tänk vad det kan ändra sig på en gång.....

Ja vad säger man här har jag köpt ena bettet efter det andra och så får man höra av sin häst tandläkare att testa ett helt rakt bett . 
Och så köper man ett rakt gummi bett och så funkar det !!! Jippiiii ! 
Så skönt det känns.
Adina hoppade idag lite med Sofie för super hopptränaren JAG hahaha jaja .
Flickorna har ju roligt iallafall Det är ju huvudsaken eller hur ?
Imorgon är det ingen träning men då rider jag . 
Skulle igentligen åkt bort men tyvärr så hade jag bokat annat denna helgen . 
Beatrice åkte ner till stugan igen. 
Så lite tomt i vårt hus.
Nåväl  Frissan och julbord på fredag  sen Göteborg på lördag- söndag med goa vänner.
Skall se på Lena Ph.
SNYGGT MED SVART VITA FOTON 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0