fyrhjulingen

rastades idag till stallet. Var ett tag sen jag körde med den . Så det var lite knepigt att starta den . Kom ju inte ihåg hur man gjorde. Nåväl efter en tanknig så drog jag iväg mot Hagelstorp.
Började med att städa stallet med stallcheferna och mockade . sen dags för vinterhagens stolpar att byta ut dem som unghästarna hade käkat på.. Adina och Simon kom oxå . Stackars Adinas kille som får vara i stallet och frysa . Jajaja han hjälpte mig oxå. Adina red på Bastard först och sen Algol med Sofie och hon red på Disney och Sambucca . Vädret var så gött så dom red i skogen. Bäst att passa på . För på måndag så börjar ÄLGJAKTEN igen.
Jag och stall grabben tog fyrhjulingen och körde en sväng. Sen var det tyvärr dags att dra sig hemmåt och tina upp lite . Har ju varit ute sen 9,30 till 15,00 så det började bli lite kalt i kroppen . Imon fm så blire det dressyrträning vid 11 för Bäste mannen Kjelle. Så roligt att kämpa för honom.
Skulle igentligen behöva tvätta Mustangen och damsuga den men orkar inte mera idag .
Ha en goe lördags kväll alla .!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0