ojj missat lite med uppdateringen.

Jaaa vad har hänt sen i fredags . jo Lördag så drog jag ner till stugan och höstade lite drog in alla förbenade trädgårdsmöblerna in i friggebon. Jisses vi fick plats me allt.
Söndagen så hälsade jag på Bag In box men han var ej hemma . Marlene hans ägare var ute och red i skogen då jag var där. Men hon ringde upp mig sen och sa att allt var bra med dom . Och han är snäll kille. Sånt är ju så roligt att få höra.
Adina red i söndags bara lite lätt på Bastard. Sen i måndags så blev det lite dressyr pass på Bassen . idag så vilade han .
Det var lite hoppträning ikväll i ridhuset. Angelica var hos oss i Hagelstorp och red för Kjelle, Så kul att få träffa dem igen . var nog ett år sen man sågs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0