snö regn och blåst

Idag så fick Adina skrutta runt på Bastard . Det dunkade och blåste i ridhuset så på med stereon .
Tur vi har den . Jag rider ofta med musik . Tycker det är roligt . Ibland så är det en sån grym låt som passar till trav och galopp . Lite Kur program för mig själv. hahahahaha .
Adina fick träna lite på sin sits och ta det lugnt . Halvhalterna måste hon oxå tragla på. De e så viktigt för Bastard han ångar på som satan annars. .
Gick bra efter en halvtimma då hade både hästen och Adina taggat ner.
Åsa kom ner med Harvey . Hahahahaha en redig Cowboysar pålle med live rodeo. Jisses vilken brall han gjorde . Han tyckte livet var roligt ikväll. Den busen.
Imon skall vi träna på cavaletti bommar lite så Bastard får  göra nåt annat.
Ps har träningsvärk efter Kjelles  super bradiga pass från igår .
Hur länge skall jag behöva få dessa känningar tro . E jag så galet otränad . ?
Hm får nog ta och börja styrke träna lite . Tur fabriken skall bygga gymmet nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0