Söndags passet för Kjell-Arne

Idag så var det dags för hårdkörning med Kjelle. Marie- My Elektra , Stefan- Sambucca , Sofie- Disney och jag på Bastard.
Ett härligt taggat gäng på lektionen. 
Riktigt roligt idag . Kul att det är så många som är med. 
Saknat Marie . men idag var hon med på sin pålle.
Passet var riktigt roligt. Har ju mina förbannade händer igen . För breda , måste få ihop dem mera. Gasch . 
Men börjar få till det bra med att få ihop honom. Idag gick han ej bakom hand iallafall. Så lite går det frammåt .
Men till sommarn så skall mina händer va på plats. Bastard skötte sig bra idag . Han var lite jobbig men det var mest mitt fel att  skänklarna var ej på plats när jag behövde rama in honom . 
bakdelsvändningarna gick bra. Och galoppen ja denna galoppen . så roligt.
Då e det bara att träna på alla fel man gör . 
Så en stor TACK till ridtränaren idag . Mycket roligt.!!!
Nu tror jag att jag skall mysa med gubben på en date till MC Donadls . Har jag gjort mig förtjänt med en hamburgare.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0