Tips från Coachen.......

Liten söt lapp från Erik Brodin fick jag .
HÄNDERNA :
Håll inte så hårt så fåglen DÖR men inte så löst så fåglarna flyger iväg !
Jag har en aning problem att jag har stark höger hand på tyglarna när jag rider och detta måste bättras på.
Så i går red Adina på Bastard och idag red jag på Bastard båda hade lektion för Erik.
Ett roligt och givande pass .
Adina fick till det super igår och jag flöt ikväll lite på hennes arbete med Bastard .
Vi fick jobba på samma sak  båda två . att få honom tillfredställd i lugn Harmonisk tempo med oss på ryggen . Vi vill lite för mycket och en anings drag kamp.
Vi måste tänka lite LALALALALALA och få igenom böjningarna . Så detta kommer att bli en läxa för båda 2 .
Han e allt rolig våran tränare. 
Jo jag hade riktigt  kul och rida med Janne . Fnisss....
Imon så rider jag och skall få igenom läxan .
Längtar tills nästa gång.
Snart slåss vi om vem om skall rida .
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0