Torsdags träningen för Annelie

Ikväll så var det dags för träning med Adina och Bastard . Bom arbete och hopp på småkrysshinder på stora mitt volten. 
Herregud tösen fick helt plötsligt en Aha upplevelse !!! Genom att få upp huvudet på hästen och att inte trycka av innan och störa honom på hindrena . Riktigt riktigt rolig att det  gick upp en aha i Adinas huvud , Ja det behövs många träningstimmar med oss. 
På lördag så är det dags för mig att träna för Erik .
Usch jag har inte gjort min läxa jajaja det blir som det blir. Han e ganska förstående . Skall försöka att inte döda pippifåglen i näven. hehehehe.
Hahaha jag bjuder på denna härliga fotot på Adina när hon hoppade Bastard i höstas . Blir så skrattsugen på Adinas grimas över hindret . fniss !

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0