Torsdags träningen

Ikväll var det inte min dag på ridpasset . Tog fanken en halvtimma innan han taggade ner sig i ridhuset . Det var en fb soffa som stog helt plötsligt i hörnet där det är som mest skumt . Nu har han varit duktig och gått där  lätt förbi där sista tiden så kom det tillbaka. Nåväl jag brydde mig inte om det , så gick det bättre och bättre men det tog tid.
Jag var inte på humör . Förbannad  !! Och då skall man inte rida , var på väg att ge upp ett antal gånger , han kändes så trött på nåt sätt och lyssnade inte samt tung i huvudet .  Jag fick ont i överarmarna . Slarvade med mina händer oxå. Och sen efter lite vila så började vi jobba bättre och när jag lyfte upp händerna lite så jag fick igenom ställningen. Fy så hemskt det känns att rida när man blir irriterad på sig själv.
Hästen var så svettig . Undras om man skall klippa  pållen.?
Ihelgen hoppas att jag får rida för Kjelle så jag får lite smajl i munnen igen !
Hoppas vi får en tid som vi kan .
Imon skall Sofie och Adina ut i skogen och rida .
Skall bara hjälpa flickorna att brodda först sen så skall jag mocka stallet .
Min mocka skit helg ! Gött !
 
Så här sur kände jag mig ikväll. 

Kommentarer
Postat av: C

Tror alla hästar är mer eller mindre störiga just nu.

2013-03-01 @ 08:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0