fredag

Vilken dag !!! Imorse as kallt -19 grader brrrrr. Väl kl 10 så var det fortfarande  -14 ute visste inte om man ens ville vara med på ridpasset i em. Men vi elr jag körde på. Och tur var det jisses så roligt det va IGEN !!!
Fick många aha ögonblick. (inte ofta man får det) 
Träning ger resultat iallafall. 
Jag fick mer att träna på . Ur kul.
Och Bastard kan juh !!! 
Det fick jag och Adina se ikväll. 
Det var som Adina sa att det är lite pinsamt att nån som aldrig har suttit på hästen får till det på en gång och vi som rider flera gånger i veckan ej får till det . hmmmm
 
Men det är bara så att vi kan inte få fram det bara. Men vi lär oss . Att rätta till felen. Tur det. 
Annars så hade vi varit super duktiga och ej ens behövt träna .
Men min kondis ajajajaj den måste jobbas på. Låter som en valross ( hur sjutton nu den låter) med allt flösande  första 30 min.
 
Nåväl imorgon lördag så har jag ställt klockan på 6 så jag skall börja med morgon promenad .
Nu får det vara finito med slarvet.
Nu slagga så dom blå orkar öppna sig imon bitti.
Somnar med ett leende på läpparna ännu en gång !!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0