Fredagsmys

Efter jobbet så drog jag till Svenljunga för att hämta min dressyr sadel . Så nu är den oxå inpassad. 
Samt att hopp sadeln är betald .
Nu saknas det sadelgjord och ett par snygga stigbyglar som jag vill ha svarta och bruna soft up heter dom. Och ett nytt träns måste vi bara ha.
Imon så åker jag och Bea till JKP till Charlies för att se vad vi hittar där. 
Red en lite skrutt runda på Bastard . Gick inte bra med skit sammans .
Går bättre imon tror jag.
Gubben har dragit till stugan så det är lugnt och skönt här hemma ja nu dansar råtterna på bordet .
Ha det så gött nu . 
bjussar på laja geggiga foton på Bastard .....................................
han ser ju för hejjig ut den hästen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0