Lördags mys

Dagen börjades med att åka först till Charlies hittade träns tyglar martingal sadelgjord bett samt en jacka till mig . Tyvärr så hade dom inte mina stigbyglar som jag ville ha så då blev det att dra till Hööks . 
Jojjomensan där hittade jag den mina soft up stigbyglar . JIPPI  !!!!  . Hittade en as snygg rock där som var 50 procents rabatt . Så vi köpte 3 st sådana härliga rockar som täckte  röva . En till varje tös blev det. 
Sen hemmåt igen . Jag hade ju min mockhelg , så var det dags att dra till stallet mockade 6 boxar fixat krafft foder och hösilage påsar vatten , Sen blev jag så ridsugen så jag tog in Bastard och provade allt jag köpte till honom allt var så snyggt . Riktigt fin fin fin pålle. 
Ja jag vet att det är inte grejjorna som gör det . Men det skiter la jag i .. 
Sen ner i ridhuset och rida på hjärtat . 


Kommentarer
Postat av: Helena T À

Nej, det är inte sakerna som gör det, men roligt är det att ha bra utrustning :)

2013-01-05 @ 21:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0