ÄR SÅ TACKSAM....

För att få möjligheten att rida för Kjelle. Herregud. Lektionerna har alltid varit så roliga.
Idag så hade vi lektion vid 13 tiden . En dressyrpass . 3 st hästar var som popcorn i ridhuset. 
Bastard tuffade på som vanligt. Lite dålig med halvhalterna och att jag var lite stark i handen. Annars så njöt jag mestadels  av passet.
Men....
Sen skulle dom hoppa lite . Ujjj !!!!!!!
Jag med min dressyrsadel.?
Jo då visst gjorde jag det . Hahahahaha
Rädd och obalans så hoppade jag med en dressyrsadel. 
Jisses vad lajt jag red. Men jag gjorde det.
Och stolt över mig själv . Nu måste jag fortsätta att hoppa för att hitta det däringa lilla extra .
Stefan var så snäll och hoppade högre med Bastard i dressyrsadlen. 
Men nästa gång så sätter jag på den andra sadlen så känns det lite bättre.
 
Tycker att alla borde få en sån möjligthet att få rida för Kjelle det är så himla roligt . Tror inte jag har haft  en enda gång sur min efter passet. Hittar min Harmoni på passet.
Alltså en lyckad söndag för tant Yvonne.
Imon Måndag så får Adina rida på Skönheten....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0