måndag ......

Imorse så givetvis försov jag mig. Bah somnade framför tvn och vaknade kl 02 iuuu. Bara  knalla upp och gå lägga sig och sova igen. 
Men trött som bare den iallafall.  Tror fane mig att kudden var med till jobbet  fast hängandes i nacken.
vi 11 stack jag iväg till stallet och mockade Bastards box och fixade maten . Hinner ju inte med det ikväll då jag skall träna på fabrikens gym.
så kl 17 så var det dags för träningen . körde fram uppvärmningen på roddmaskinen . fifan vad ont i låren jag fick. 
sen hade vi cirkelträning med arm övningar  , utfall , plankan , armhävningar . sits ups.och lite boxning .
riktigt kul .
Men jag orkade inte rida idag så Bastard fick vila . 
jag sänder en tanke nu till min stallkompisar Janne och Åsa som fick ta bort deras lilla hjärta Harvey. 
Han har varit  lite dålig en tid nu och så blivit sämre . 
Usch vad hemskt  detta måste vara . En häst som är hur go som helst snäll i alla lägen . 
Helt underbar kille fick lämna oss alla idag. 
Så tomt det blev i stallet .,,,,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0