Ny Vecka med nya möjligheter

Jo vars . Då var det dags att starta med dag 1.
På jobbet började jag att inventera . Jihuu jääätte roligt.
Nåväl dagen gick jätte snabbt väl hemma så fick Adina rida på Bastard ikväll. På med hackamore bettet . Han funkar  super på det . Adina testade lite med bettet skänklevikningar och böjningar.
Förresten så hade jag träningsvärk idag efter  den roliga ridlektionen för Kjelle . Det var nog spänningar på hoppningen hahahahaha. 
Imon så har Adina studiedag så jag kör henne till stallet vid 12 tiden så hon kan fixa till det med ridningen och mockningen . Jag sticker  till Telia och köper mig en iphone . 
Har ju en smartphone som bara dampar sig hele tiden.
Adina med den farliga hästen med dom glödande ögona . Vi glömde att ta bort blixten när jag fotade .
Galet så laje han ser ut en riktigt farlig pålle. Hahahahaha Finns  ju drakar som sprutar eld ja här får ni en häst med glöd heta ögon. spookieee.........

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0