vilken helg.

Ifredags så red jag för Erik Brodin . Jisses det gick ju as bra. Fick sträcka på mig och dra knäna bakåt. Herregud helt  plötsligt så kände man hästen riktigt under sig. Blev en lycklig ryttare. Sen sista 10 min var jag helt slut och orkade inte rama in honom i volten så det blev ett antal urladdning ur volten . Jösses . Tappade balansen men satt kvar. Det sista så blev det spöt på ytter handen samt att Erik stog som fångare där åt det hållet . Bastard testade mig lite där den filuren.
Igår så åkte jag tidigt till stallet för att mocka . Sen ringde Åsa min stallkompis . Hennes häst är lite dålig så jag var hos henne en stund. Efter det så igen till stallet med Adina för att fota lite roliga  grejjer . Hahaha vi har allt roligt vi tjejer ibland. Idag så åkte jag  till stallet tidigt igen för att mocka .
Sen ringde jag Åsa och frågade om hon ville hänga på till Jönköping för att shoppa lite .
Jo vars . vi drog till Charlies sen till ÖB och mat på Ikea . Lite kvalitets tid tillsammans .
Och nu vid kvälls tid så red jag på Bastard igen . Det gick kanonas även idag . Han e allt duktig häst .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0