Dålig uppdatering

Ja nu e det ju lördag . Mycke har hänt i veckan . Onsdag fick hästen och jag vilo dag . Färgade håret igen . Torsdag då red jag på Bastard gick bra med fick rida utan hjälm . Tyvärr första gången jag gjorde detta . På grund av att jag fick en rejäl eksem i hår botten . Inte skönt ! Sofie fick rida honom i skogen efter att jag red på utebanan . Sen hämtade jag och Joakim en kissunge från Mirella Thelander . Det blev 2 röda kattungar . Hahaha . Fredag -Adina tränade för Erik med Bastard . Gick bra men Erik tyckte han va lite stel då han hoppade upp och red . Gick kanon i slutet . Lördag . Idag fyller Pelle år och det blir kalas ikväll . Hihuuu . Va uppe tidigt och mockade . Köpt blommor och växter . Bastard får vila idag . Eksemet i hårbotten börjar bli bättre tack vare Tommys kräm och Maries tavegyl . Tumme upp för det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0