Horse horse horse

Ja då var det torsdag igen snart helg ! Ikväll så red jag på Bastard mitt lilla hjärta , han kändes bra lite stel i vänster sida . Trimmade igenom honom lite i böjda spår ! Gud vad jag tycker om denna häst . Nu har pälsfällningen verkligen satt fart !  Köpte mig ett nytt träns  Perfect Site of Sweden  tycker verkligen om detta träns så jäkla bra . Tungan är kvar inne i munnen nu . Och han går så av slappnat ! 
Sen efter Bastard så var det Sambuccas tur att bli ompysslad ! Hon är ett riktigt underbart sto med glimten i ögat . Snäll och trevlig ! 

Imon fredag ja då är det stallet hela em . Hoppas givetvis att vädret är fortfarande uppehåll , du varnar för skit väder i helgen ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0